Banner
جدول مقایسه، نرم افزار‌های مشابه ارسال پیام انبوه واتساپ در ایران و جهان
دفتر تهران :میدان هفت تیر ، مجتمع تجاری اداری نگین آبی ، طبقه 6
021-86110280
دفتر تهران :میدان هفت تیر ، مجتمع تجاری اداری نگین آبی ، طبقه 6

ربات چند کاربره واتساپ


ربات واتساپ چیست؟

ربات واتساپ ، یک نرم افزار اختصاصی و مدیریت هدفمندو فراگیرترین شبکه اجتماعی واتساپ در کشور و دنیا که برای اولین بار بر روی هوش مصنوعی طراحی و تولید می شود.
ربات واتساپ این قابلیت را می‌سازد برای فروش، بازاریابی و اطلاع رسانی یک ارتباط برقرار کرده و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نرم افزار چند کاربر همزمان و تحت شبکه

از آنجائی که واتس آپ یک نرم‌افزار مبتنی بر شماره تلفن همراه می‌باشد، هر نفر می‌تواند با توجه به محدودیت ایجادشده از سوی واتس اپ فقط با یک شماره خاص خود با افراد دیگر ارتباط بگیرد.

مجموعه ربات واتساپ با استفاده از هوش مصنوعی و دانش برنامه‌نویسی و در جهت کاهش محدودیت‌های واتساپ این مشکل را حل کرده، و به شما و کسب‌وکارتان با یک اکانت واتس آپ برای ده‌ها ادمین ، کارشناسان ، واحدهای مختلف کاری با استفاده از این محصول تحت وب، از سراسر دنیا می‌توانند همگی با استفاده از یک شماره تماس با مشتریان یا مخاطبین کسب‌وکار ارتباط بگیرند.

نرم افزار چند کاربر همزمان و تحت شبکه

نحوه عملکرد نرم افزار چند کاربر همزمان و تحت شبکه

بدون اینکه پیام‌ها غیر مرتبط یکدیگر را بینند و قابلیت گزارش‌گیری و  رهگیری پیام‌ها ارسالی و دریافتی بین چت‌ها ، محفوظ ماندن اطلاعات مشتریان شما نزد خودتان و جلوگیری از خطرات احتمالی آن ، کاهش هزینه‌ها گوشی موبایل متعدد و ده‌ها قابلیت دیگر که می‌توانید با توجه به فایل PDF شرح امکانات را ملاحظه کنید.

آموزش ربات چند کاربره واتساپ